10 سپتامبر

سوالات جراحی زیبایی واژن

برخی از سوالات جراحی زیبایی واژن

بسیاری از خانم ها هستند که به دلایل مختلف دوست دارند واژن خود را جراحی زیبایی کنند شاید شما در این باره اطلاعات کافی را نداشته باشید سوالاتی که معمولا خانم ها در زمینه جراحی زیبایی واژن از متخصص زنان وزایمان می پرسند در زیر مطرح شده است :
آیا با عمل زیبای واژن می توان مشکلات مربوط به ارگاسم را برطرف کرد ؟
جراحی زیبایی پرینورافی می تواند  مشکلات مر بوط به ارگاسم را درخانم ها برطرف کند .
چگونه جراحی باعث جوانسازی واژن می شود ؟
جراحی های متفاوتی وجود دارد که می تواند مشکلات همچون ظاهر نامناسب و همچنین رنگ پوست این منطقه را تغییر بدهد .دکتر لیلا سلطانی متخصص زنان و زایمان می تواند در این زمینه به شما مشاوره های لازم را بدهد .

جراحی زیبایی واژنسوالات جراحی زیبایی واژن
آیا جراحی زیبایی واژن بدون خطر است ؟
این عمل کم تهاجمی بوده و یکی از موثر ترین درمان های مشکلات مربوط به واژن می باشد.
آیا بعد از جراحی زیبایی واژن باید استراحت خاصی انجام بگیرد؟
این امر بستگی به این دارد که جراحی به چه منظوری انجام گرفته باشد اما به طور کل بیماران می توانند بعد از گذشت چند روز فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند .تنها لازم است که درباره برقرار کردن رابطه جنسی خود با متخصص زنان و زایمان اطلاعات لازم را دریافت کنند.
چه مدت پس از زایمان می توان جراحی زیبایی جهت تنگ شدن واژن را انجام داد ؟
بهتر است بعد از گذشت سه ماه این جراحی انجام شود .
آیا این جراحی با درد همراه است ؟
بهتر است بدانید که این جراحی با بی حسی موضعی و یا بیهوشی انجام می گیرد به این صورت که بیمار هیچ گونه دردی  در طول جراحی نخواهد داشت و تنها باید مراقبت های بعد از جراحی را به درستی انجام دهد تا میزان درد و خونریزی بعد از جراحی به حداقل برسد.

با تشکر مدیریت سایت دکتر لیلا سلطانی متخصص زنان و زایمان

سه + 15 =