لوگو دکتر لیلا سلطانی
Search
Close this search box.
زایمان در بیمارستان صارم

زایمان در بیمارستان صارم

زایمان در بیمارستان صارم

تاریخچه بیمارستان

بیمارستان صارم در سال 1376 به دستور مهندس هاشم صارمی و مهندس خادمی تاسیس گردید و در زمینی به قطعه 16 هزار متر مربع و بنای قریب به 14 هزار متر در 5 طبقه از وزارت مسکن در شهرک اکباتان احداث گردید.

علت نامگذاری بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی زنان، زایمان و نازایی صارم ، جامه عمل پوشاندن به آرزوی پدر و مادردکتر صارمی می باشد.

بخش زایمان بیمارستان صارم

اکثر مادرانی که قصد زایمان طبیعی یا زایمان سزارین را در بیمارستان صارم را دارند باید به خانم دکتر لیلا سلطانی متخصص زنان و زایمان و نازایی در بیمارستان که علاوه بر بیمارستان صارم فعالیت می نماید در بیمارستان های پیامبران و آسیا به امر طبابت نیز می پردازند. خانم دکتر تحصیلات پزشکی عمومی و دکتری تخصصی زنان ، زایمان و نازایی را در دانشگاه شهید پزشکی تهران و دانشگاه ملی سابق گذرانده اند.

بعد از فارغ التحصیلی به مدت سه ماه دوره لیزر درمانی را به همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه روسیه گذرانده اند.

همچنین ایشان دوره های سونوگرافی و لاپاراسکوپی در دانشگاه تهران و ایران به پایان رسانده اند.

آموزش فلوشیپ نازایی را در سال های 90-88 به مدت دو سال در بیمارستان صارم دیده اند.

با آغاز طبابت در زمینه های زیر در بیمارستان ها به فعالیت پرداخته ام:

  • انجام زایمان سزارین
  • انجام زایمان طبیعی
  • تعیین جنسیت
  • ناباروری
  • غربالگری
  • لاپاراسکوپی
  • جراحی زیبایی واژن و ترمیمی زنان
  • سونوگرافی واژینال
  • IVF

زایمان در بیمارستان صارم

زمانی که مادر بارداری به بیمارستان صارم مراجعه می نماید بعد از در نظر گرفتن تسهیلات ویژه، ابتدا باید زیر نظر یک متخصص زنان و ماما قرار گیرد و در کلاس های  آموزشی مادران باردار،  جهت ارتقا آگاهی و دانش از تغییرات بدن و جنین  خود در دوران بارداری از زبان متخصصین بیمارستان صارم مطلع شود، تا مادران بتوانند دوره بارداری خود را به خوبی سپری کنند، و برای زایمان طبیعی یا زایمان سزارین  خود آمادگی لازم را داشته باشند و آگاهی لازم برای مراقبت از فرزند خود را کسب نمایند.

حضور در این کلاس های آموزشی کمک  شایانی می‌کند تا مادران باردار با کسب اطلاعات درست درباره انواع زایمان ها و مراحل آن، تصمیم بهتر در انتخاب نوع زایمان، تحت نظر متخصص ماما قرار گیرد.

طرح مامای بیمارستان صارم :

چنانچه پروسه ای زایمان در بیمارستان صارم  صورت گیرد، علاوه بر فراهم بودن امکانات و تجهیزات پزشکی استاندارد طرح مامای همراه برای نخستین بار در کشورمان برای تداوم روش زایمان طبیعی اجرا شد . این طرح کمک شایانی نمود که مادران باردار به زایمان طبیعی تشویق شوند و دیگر ترس و اضطراب از این روش زایمانی نداشته باشند . به این ترتیب یکی از اهداف پزشکان بیمارستان که کاهش از عوارض زایمان سزارین می باشد ، برآورده شده و وجود  یک مامای همراه در کنار مادر باردار در تمامی مراحل زایمان به کنترل ترس و استرس می انجامد .

زایمان در بیمارستان صارم به صورتی می باشد که ارتباط مادر و ماما مزایای بسیار زیادی به همراه می آورد و حتی در هفته های آخر بارداری خود مادر می تواند مامای مورد نظرش را انتخاب نماید .

زایمان-در-بیمارستان-صارم

وجود  یک مامای همراه از این جهت برایمادران مفید می باشد با متخصص زنان و زایمان ارتباط قوی و موثری داشته و برای پیشبرد روند زایمان ، اطلاعات مهم و اساسی را در اختیار وی قرار می دهد تا به بهترین نحو فرآیند تولد نوزاد کنترل شده و مناسب ترین تصمیمات تخصصی اخذ شود . می توان به مادرانی که قصد زایمان در بیمارستان صارم را دارد این نوید را داد که علاوه بر پزشک متخصص زنان و زایمان و مامای همراه ، یک مامای ناظر نیز در زمان زایمان در کنار آنان بوده و در این مرحله آنان را یاری می دهد.

برخی از خدمات دکتر لیلا سلطانی متخصص زنان

تعیین جنسیت

زایمان طبیعی

زایمان سزارین

جراحی زیبایی واژن

با تشکر مدیریت سایت دکتر لیلا سلطانی متخصص زنان و زایمان

مطالب مرتبط

سقط جنین

سقط جنین یکی از مسائل مهم و حساس دوران بارداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 10 =